Darba apraksts

• Izsludināt un organizēt atklātu projektu iesniegumu konkursa kārtas sabiedrības virzītas vietējās attīstības stratēģijas (turpmāk – vietējās attīstības stratēģija) īstenošanai.
• Organizēt projektu vērtēšanas komisijas darbu.
• Laikus iesniegt Lauku atbalsta dienestā dokumentāciju, kas saistīta ar atklātu projektu iesniegumu konkursu.
• Nodrošināt projektu īstenošanas saturisko uzraudzību.
• Iesniegt Lauku atbalsta dienestā atbalsta saņēmēju iesniegtos pārskatus.
• Uzkrāt datus par projektu ieviešanas gaitu, kā arī apkopot rādītājus un veikt to analīzi.
• Izdarīt grozījumus vietējās attīstības stratēģijas rīcības plānā, kā arī aktualizēt un papildināt vietējās attīstības stratēģiju.
• Novērtēt vietējās attīstības stratēģijā noteikto mērķu un sasniedzamo rezultātu (arī rīcību rezultātu) rādītāju izpildi.
• Atbilstoši kompetencei nodrošināt sadarbību ar iestādēm un organizācijām, kas saistītas ar lauku teritorijas attīstību un darbojas Latvijas Republikā vai starptautiskā mērogā.
• Nodrošināt vietējās rīcības grupas darbības publicitāti un veicināt tās atpazīstamību vietējās attīstības stratēģijas īstenošanas teritorijā, kā arī starptautiskā līmenī.
• Laikus sagatavot ceturkšņu tāmes un pārskatus par vietējās rīcības grupas darbību, kā arī ikgadējo vietējās rīcības grupas darbības novērtējumu.
• Uzraudzīt un aktualizēt noslēgto līgumu izpildi vietējās rīcības grupas darbības sekmīgai nodrošināšanai.
• Nodrošināt potenciālajiem projektu iesniedzējiem regulāru apmācību, konsultācijas un seminārus par atbalstu iniciatīvām saskaņā ar vietējās attīstības stratēģiju.
• Papildināt zināšanas un pilnveidot profesionālās iemaņas un prasmes, kas nepieciešamas sekmīgai amata pienākumu pildīšanai.
• Sekot izmaiņām pasākumu darbību reglamentējošos normatīvajos aktos un atbilstoši kompetencei piedalīties to sagatavošanā.
• Lietvedības organizēšana;
• Dokumentācijas sagatavošana un datu apstrāde;
• Pasākumu (notikumu, konferenču) organizēšana;
• Atbildēt par starptautisku projektu izstrādi un ieviešanu;
• Starpteritoriālu un starpvalstu projektu izstrāde;
• Nepieciešamās informācijas sniegšana partnerības valdei un vērtēšanas komisijai.

Prasības kandidātiem:

• Augstākā izglītība;
• Labas sevis prezentēšanas un sava laika plānošanas prasmes;
• Praktiska pieredze lietvedības organizēšanā;
• Teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodas prasmes (gan mutiski, gan rakstiski), citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
• Labas MS Office programmatūras (MS Word (t.sk. dokumentu noformēšana), MS Excel (t.sk. datu bāzu veidošana, lietošana, datu atlase), MS Power Point) lietošanas prasmes;
• Labas datorprasmes tīmekļa vietnes uzturēšanai un informācijas ievietošanai, izpratne par tīmekļa vietņu satura vadības sistēmām;
• Prasme lietot dažādus e-rīkus, piemēram, Skype, Gmail online u.c.;
• Augsta atbildības sajūta, precizitāte, pašmotivācija, radošums, loģiskā domāšana, vēlme mācīties un apgūt jaunas prasmes;
• Spēja strādāt dinamiskos apstākļos;
• Spēja ātri apgūt jaunu informāciju un strādāt ar lielu informācijas apjomu;
• Vēlama izpratne un praktiska pieredze ES fondu projektu vadībā;
• Vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Līdz 2016.gada 23.februārim iesniegt CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Dokumentus iesniegt aizlīmētā aploksnē izpilddirektorei Irēnai Začevai, Bērzpils ielā 1A, Balvos (Balvu novada pašvaldībā 3 stāvā 35 kab.). Sīkāka informācija zvanot Irēnai Začevai, tālr. 26327162 vai Ilonai Džigurei, tālr.26635382.